maandag 21 maart 2022

Stampin' Up! Abstract Beauty cards & envelopes + ephemera pack * Hello beautiful

 

Met de Abstract Beauty kaarten & enveloppen maak je in een
handomdraai een leuke kaart.


158050 €12,-

In een pak zitten 10 kaarten met bijpassende enveloppen, de 
kaarten hebben een aquarel effect op de voorkant.



Deze gele voorkant versierde ik met de voorbedrukte en
voorgesneden elementen uit het Ephemera decoratie pakket.


158151 €7,75

Er zitten 30 ontwerpen in het pakket en van elk ontwerp 2 stuks, 
dus 60 leuke decoraties.



Daarnaast stanste ik de lichtblauwe, felroze en lichtroze vormen
uit cardstock met de Beautiful Shapes stansen. Met de stempelset
Hello Beautiful stempelde ik de tekst en enkele kleine figuurtjes.
De zwart/witte banner is een stukje van het Abstract Beauty
designpapier.

Ik ben met de Abstract Beauty collectie druk bezig met het
ontwerpen voor het Workshop@Home April pakket en om
eerlijk te zijn vind ik het best lastig. Iets buiten mijn comfortzone
zeg maar....


Morgenochtend rond 10.00 uur is er weer een Koffie&Kaart
 Facebook Live op mijn facebookpagina.


Een hele fijne week!

Creatieve groetjes, Annette

---


Van 1 t/m 31 krijg je 20% korting op de Mini Stans-
& Embossmachine en diverse bundels uit de Jaarcatalogus.
Klik hier voor meer info!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik

                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten