maandag 24 januari 2022

Stampin' Up! Wild Life Wonder + Beauty of the Earth designpapier * Miura fold

 

Voor mannenkaarten heb ik de Wild Life Wonder stempelset
gekocht die je vindt op blz. 71 van de Mini Catalogus.


157923 €30,-



Deze bijzondere vouwkaart maakte ik voor mijn vriend Jilles
om stil te staan bij dat zijn vader 2 jaar geleden overleed.



Zo van boven kun je het vouweffect goed zien en ook de designs
van het Beauty of the Earth designpapier van Stampin' Up!.



Hier heb ik hem even open gevouwen zodat je kijk hebt hoe
de hele kaart eruit ziet.



De boompjes op het middenstuk knipte ik uit het designpapier
en de spetters stempelde ik met de spetterstempel uit de
Daffodil Daydream stempelset.


Iets bestellen?
Heb je iets nodig of heb je een product gezien die je graag wilt hebben?
Ik verzorg graag je bestelling, mail je bestelling naar kreaneeltje@gmail.com
en ik zorg ervoor dat het zo snel mogelijk bij je komt.

Creatieve groeten, 
Annette

---

WORKSHOP@HOME FEBRUARI 2021


Het Workshop@Home Februari pakket is met het
vrolijke Sale A Bration designpapier Sunshine &
Rainbows. Meer info volgt nog!

---

SALE A BRATION 4 JAN.- 28 FEB.


De Sale A Bration is in volle gang! Bij iedere bestelling 
vanaf  €60,- mag je een cadeau kiezen uit de speciale folder.
Klik op de afbeelding om de catalogus te bekijken!


Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten