vrijdag 21 januari 2022

Stampin' Up! Blessings of Home + Heart & Home designpapier * What a beautiful day



Deze kaart is 1 van de 5 projecten die je kon maken met het
 Workshop@Home Januari pakket, de online workshop 
van Kreaneeltje.



In de maand januari stond het Workshop@Home pakket in het
teken van de Heart & Home collectie van Stampin' Up!.
Nieuwsgierig wat er precies in zat, klik dan hier!



Op dit moment ben ik achter de schermen al weer druk bezig 
met het Workshop@Home Februari pakket. Zodra ik alle 
5 projecten bedacht en gemaakt heb, kan ik gaan uitrekenen
wat het gaat kosten en komt het online.



Het Heart & Home PDF pakket kun je nog altijd bestellen,
dit is de projectbeschrijving van 5 projecten én een link naar
de replay van de online workshop waarin we 3 projecten met
elkaar maken. Dit pakket kost €10,-.

Het productpakket is niet meer leverbaar maar je kunt de losse
onderdelen wel altijd bij mij bestellen.

Alvast een heel fijn weekend!

Creatieve groetjes, Annette

---

WORKSHOP@HOME FEBRUARI 2021


Het Workshop@Home Februari pakket is met het
vrolijke Sale A Bration designpapier Sunshine &
Rainbows. Meer info volgt nog!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten