dinsdag 25 januari 2022

Stampin' Up! Paper Pumpkin Hope box * Mini album

 

Vandaag was mijn 3e Koffie & Kaart op Facebook waarin ik
laat zien hoe je met 3 kaarten en enveloppen uit de Paper
Pumpkin Hope box een mini album kunt maken.


158541 €26,-

De Paper Pumpkin Hope box bevat alle materialen om 9 kaarten
+ enveloppen te maken, ideaal voor een beginnende stempelaar.
Dat er ook veel andere projecten meegemaakt worden kun je zien
als je op internet Paper Pumpkin alternative intikt.



De inspiratie voor dit mini album vond ik op YouTube bij mijn
 Duitse collega Martha Gröger van Cookies, kraft & co.



Ik had al wel eerder een mini album gemaakt uit enveloppen
maar dit niet in combinatie met een Paper Pumpkin Kit.



Alle stempels, inkt, lint en decoraties die je hier ziet, zijn aanwezig
in de kit. Je hebt alleen nog een stempelblok nodig om je
stempel op te bevestigen en een schaar is ook handig.
 


De versie met de grote vlinder maakte ik tijdens de Facebook
Live en beide kun je ze zien op mijn YouTube kanaal.



Door op de afbeelding te klikken ga je naar de registratie op
mijn YouTube kanaal.


Volgende week, de 1e februari is er weer een Koffie & Kaart
 op mijn Facebookpagina om 10.00 uur, zie ik je dan?


Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten