maandag 13 december 2021

Stampin' Up! Whimsy & Wonder + Fantastische Feestdagen * Hulst takjes


Ben van lieverlee wat meer Kerstkaarten aan het maken, weet
niet of ik er dit jaar genoeg heb om iedereen een kaartje te sturen
maar heb geen zin om er teveel stress van te hebben.

De laatste weken waren hier een beetje hectisch en merk dat
ik even pas op de plaats moet maken.



Als je mooi designpapier hebt, heb je vaak niet veel extra's meer
nodig. De basis is Mint Macaron met daarop een mat van het roze
Blushing Bride.



Het prachtige designpapier met hulst takjes komt uit het de
Whimsy & Wonder collectie van Stampin' Up!.
De teksten komen uit de Fantastische Feestdagen stempelset
en het label uit de bijpassende Seasonal Labels stansenset.



Uit het designpapier knipt ik wat hulst takjes om het label te versieren.
Even een gepriegel maar met het handige Paper Snips schaartje 
is het goed te doen.



Ook de binnenkant kreeg een make-over want zo word je kaart
net iets luxer. 


Vandaag ga ik een feestje bouwen, want ik ben jarig!

Een fijne week allemaal!

Groetjes, Annette

---


Kijk in deze blog het filmpje waarin ik je meeneem
in de Mini Catalogus aug.-dec. 2021 om te zien wat
er in de aanbieding is en wat meegaat naar een nieuwe
catalogus. 

---


Zet zaterdag 8 januari alvast in je agenda!
Dan hou ik het Mini Catalogus Lanceer Feest en
vier ik mijn 4e Stampin' Up! verjaardag met 
leuke acties!


Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten