vrijdag 17 december 2021

Stampin' Up! Tasteful Touches + Speciale Momenten * Met oprechte deelneming

 

Deze week nam een kennis afscheid van zijn moeder, voor hem
en zijn gezin maakte ik deze kaart met de Tasteful Touches stempelset 
van Stampin' Up! die in de Jaarcatalogus op bldz. 111 staat.



Op deze kaart zit een sneak peek/voorproefje van een stempelset
die je vanaf 4 januari kunt kiezen tijdens de Sale A Bration.
In januari en februari , bij het verschijnen van de nieuwe 
Mini Catalogus, kun je bij iedere besteding van €60,- een
cadeau kiezen uit de speciale Sale A Bration folder.


De tekst komt uit de stempelset Speciale Momenten, een nieuwe
Nederlandse stempelset die je bij €120,- aan Stampin' Up! producten
vanaf 4 januari kunt kiezen.

De Mini Catalogus en de Sale A Bration folder gaan dit weekend
voor mijn vaste klanten op de post.

Wil jij ook de nieuwe Mini Catalogus en SAB folder ontvangen?
Plaats dan een bestelling van ten minste €25,- (excl. verzendkosten)
bij mij of vraag hem aan via de mail waarna ik hem tegen een vergoeding
van €5,- naar jou toe zendt.

Een heel fijn weekend!

Hier gaat de Kerstboom opgezet worden, zin in!

Groetjes, Annette

---


Er is al heel veel verkocht van de uitverkoop, kijk voor 
het actuele aanbod op mijn Stampin' Up! website.

---


Zet zaterdag 8 januari alvast in je agenda!
Dan hou ik het Mini Catalogus Lanceer Feest en
vier ik mijn 4e Stampin' Up! verjaardag met 
leuke acties!


Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten