maandag 6 december 2021

Stampin' Up! Nuts about Squirrels + Beauty of the Earth designpapier * Bedankt

 
Ook gaat het maken van gewone kaarten gaat gewoon door
 tijdens het maken van de kerstkaarten. 



Dit keer deze leuke bedankt kaart voor mijn vriendin Gerrie,
om haar te bedanken voor het uitlaten van de hond tijdens de
begrafenis van mijn schoonmoeder.



Het mooie designpapier komt uit het Beauty of the Earth designpapier,
ook het bruine met de houtnerf. De tekst komt uit de stempelset
Bedanken in Stijl.



De eekhoorn en de blaadjes komen uit de Nuts About Squirrels
stempelset, deze gaat mee naar volgend jaar.

Hoop deze week mijn Kerstkaarten af te krijgen zodat ik ze
kan gaan versturen. Dat wordt nog even doorwerken....

Een hele fijne week!

Groetjes, Annette

---


Kijk in deze blog het filmpje waarin ik je meeneem
in de Mini Catalogus aug.-dec. 2021 om te zien wat
er in de aanbieding is en wat meegaat naar een nieuwe
catalogus. 

---


Zet zaterdag 8 januari alvast in je agenda!
Dan hou ik het Mini Catalogus Lanceer Feest en
vier ik mijn 4e Stampin' Up! verjaardag met 
leuke acties!


Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten