woensdag 22 december 2021

Stampin' Up! SNEAK PEEK Honeybee Home * Fijne Feestdagen

Laatst kwam mijn dochter in een speciale kerstballenwinkel en
 daar zag ze diverse ballen met het thema bijen. Voor mij nam ze
 een gouden bijenkorf kerstbal mee waar ik een leuk plan mee had.

Mijn zoon Stijn is imker en heeft op zijn 12e een jaar mee mogen
lopen met een andere imker om te kijken of hij het vak zelf al kon
uit gaan oefenen. En voor haar was deze kerstbal.



Met de spiksplinternieuwe stempelset Honeybee Home maakte
ik een bijpassende kerstkaart.



De tekst komt uit de Fantastische Feestdagen stempelset en
stempelde ik op Pale Papaya cardstock wat voor een verrassende
combinatie zorgt met het gele Bumblebee.



En zie je de honingraat achtergrond, dat is de Hive 3D embossing
folder. Waar het natuurlijk vooral om ging is die leuke bijtjes
stempel, die zijn belangrijk voor imkers.



Verder gaf mijn zoon één van zijn eerste potjes eigen honing 
om te laten proeven en te vragen waar de kruidige smaak vandaan
komt.

De Honeybee Home stempelset en de Hive 3D embossingfolder
staan in de nieuwe Mini Catalogus jan.-jun. 2022 en zijn 
verkrijgbaar vanaf 4 januari.

 Groetjes, Annette

---


Er is al heel veel verkocht van de uitverkoop, kijk voor 
het actuele aanbod op mijn Stampin' Up! website.

---


Zet zaterdag 8 januari alvast in je agenda!
Dan hou ik het Mini Catalogus Lanceer Feest en
vier ik mijn 4e Stampin' Up! verjaardag met 
leuke acties!
---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten