donderdag 7 oktober 2021

Stampin' Up! Beauty of the Earth + Stitched Leaves dies * Windlichtkaart

 

Gisterenavond tijdens mijn Facebook Live gaf ik uitleg hoe je
deze windlichtkaarten maakt. Ik kwam het idee tegen bij mijn
Duitse Stampin' Up! collega Doris Buhnar, ze heeft meerdere
versies op haar blog/instagram staan.



Dit is mijn voorbeeldkaart die je ook op mijn social media 
tegenkwam.



Ik maakte hem met het designpapier uit de Beauty of the Earth
collectie van Stampin' Up!, de bladeren stanste ik uit met de
Stitched Leaves stansenset en de tekst komt uit de nieuwe
Nederlandse stempelset Samen Sterk.



Als je hem openslaat zie je dit, het grote blad rechts stempelde
ik met de stempelset Love of Leaves, de spikkels komen uit
de Quiet Meadow stempelset. Ik be-inkte ze, stempelde ze af
op een kladpapiertje voor ik de echte afdruk plaatste op de kaart.



De mat op de voorkant en deze strook embosste ik met de 
Tasteful Textile 3D embossingfolder. Het goudkleurige blaadje
hierboven en op de voorkant is het Gold & Rose Gold Metallic
Specialty papier wat je in de Jaarcatalogus op blz. 135 vindt.
Nou ja, je moet even zoeken het staat links onderaan in de hoek.



Het strookje klikt dicht met een magneetje en daaronder bevindt
zich dus de verrassing!



Hier zit dus dit windlichtje verstopt! Ik embosste met de 
stansmachine het streepjespatroon aan de bovenkant, deze
zit ook in de Stitched Leaves stansenset.



Zo kun je met deze kaart voor iemand een lichtje zijn in de
donkere dagen die er aankomen. Misschien wel het veiligst met
een waxinelichtje op batterijen.

Je kunt op mijn Facebookpagina en morgen later op de dag
zien hoe je deze kaart maakt.

Heel veel knutselplezier!

Groetjes, Annette

---

Workshop@Home Oktober 

Het nieuwe Workshop@Home pakket is te bestellen,
lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten