maandag 25 oktober 2021

Stampin' Up! Banner Year * Maak er een mooie dag van

 Eind februari stuurde ik diverse instellingen voor ouderen
een stapeltje kaarten om uit te delen aan de ouderen die op
dat moment door corona weinig tot geen bezoek mochten 
ontvangen, lees het hier.


Van één van de instellingen kreeg ik een bedankkaartje terug,
dat vond ik zo leuk dat ik nu weer een stapel kaarten voor hun
heb gemaakt met een herfstthema.



Met de leuke kleine stempeltjes uit de Banner Year stempelset
maakte ik zelf mijn eigen designpapier.



Het leuke ronde gestikte label komt uit de Tasteful Label stansenset,
de tekst komt uit de Sale-a-bration stempelset van dit jaar en die
is net als het lint niet meer te verkrijgen via Stampin' Up!.



De kleuren die ik gebruikte zijn de herfstkleuren Cinnamon Cider,
 Early Espresso, Pumpkin Pie en Bumblebee.



Ze zitten nu op de post allemaal in een eigen envelop in een
grote envelop zodat ze uitgedeeld kunnen gaan worden deze
week.

Geniet van de prachtige herfsttinten buiten en een fijne week!

Groetjes, Annette

---

Kerstworkshop

A.s. woensdagavond en donderdagochtend geef ik
een workshop bij mij thuis met deze prachtige collectie.
Er is nog plek! Stuur een mailtje als je nog mee wilt
doen! Meer info lees je hier!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten