zondag 28 februari 2021

Stampin' Up! Sale-A-Bration Countdown * Kaartje voor Ouderen


 Dit is de laatste dag van de Sale-A-Bration van Stampin' Up!®
en dat je de producten van hierboven gratis kunt kiezen bij 
een bestelling vanaf € 60,- .



En dit is de stapel kaarten die ik vandaag ga schrijven naar
diverse instellingen waar ouderen wonen en waar ze ze kunnen
gaan uitdelen. 



Via collega Berdien Weideveld leerde ik het
initiatief Kaartje voor Ouderen kennen, gaf aan naar hoeveel
mensen ik een kaartje wilde sturen en kreeg via hun de adressen.



Het wonen in een instelling is op dit moment pittig. Vele leuke
activiteiten zijn geschrapt, je eet vaak alleen op je kamer en
mag maar mondjes maat bezoek. Eenzaamheid komt dan 
snel om de hoek kijken....



Ik kies ervoor om meerdere kaarten per instelling te sturen, dat
scheelt mij wat schrijfwerk. Al krijgt iedere kaart wel zijn eigen
envelop zodat het een klein cadeautjes is om uit te pakken.

Gisteren heb ik een verzamelbestelling geplaatst, wil je alsnog
een Sale-A-Bration product bemachtigen ga naar mijn webshop
of stuur mij een mailtje dan verzorg ik het voor je.
Je bestelling wordt dan bij je thuisbezorgd voor het standaard tarief
van € 5,95.

Heb je nog vragen of wil je een bestelling plaatsen, stuur een
berichtje naar kreaneeltje@gmail.com.

Fijne zondag!

Groetjes, Annette


---

Workshop@Home Maart 2021


Lees hier alles over het Workshop@Home pakket!

---







1 opmerking: