donderdag 28 oktober 2021

Stampin' Up! Kant- en- klare verpakkingen *Kraft Snoepdoosje met gekartelde rand

 

Wist je dat Stampin' Up! ook een heleboel kant-en-klare verpakkingen
heeft, die je alleen nog maar hoeft te versieren?


155481 €12,-

Vandaag zet ik de Kraft Snoepdoosjes met de gekartelde rand
in de schijnwerpers. Ze zijn 8.9 x 8.9 cm en 6.4 cm hoog.
Je koopt ze in een verpakking van 8 stuks.



Hier versierde ik het doosje met het witte kreukel lint en een een label 
van het roze sneeuwvlok designpapier uit de Whimsy & Wonder collectie. 
Het label komt uit de Seasonal Labels stansenset.



De sneeuwvlokken stanste ik met de Stitched Snowflakes
stansenset uit de restjes van het Wonderful Snowflake papier.
Het roze tekstlabel komt uit de Tailor Made tags stansenset en
de tekst uit de Fantastische Feestdagen stempelset.

Zo heb je in een handomdraai een leuke verpakking om 
cadeau te geven met snoepjes, chocolaatjes of iets anders
om te snoepen.

Ik heb er nog een aantal los te koop, stuur even een mailtje als
je interesse hebt: kreaneeltje@gmail.com

Morgen komt er weer een bloghop hier met onze favoriete
stempelset, kom je nog een keer kijken?

Groetjes, Annette

---

Stapel Kerstkaarten Workshops in November

Woensdagavond 10 en donderdagochtend 25 november
geef ik de workshop Stapel Kerstkaarten bij mij thuis.
Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten