maandag 6 september 2021

Stampin' Up! Delicate Dahlias * You Inspire Me

 

De Sale-a-bration is nog steeds in volle gang! Bij een wat grotere
bestelling van €120,- kun je deze mooie stempelset Delicate
Dahlias kiezen.





Wie mij al langer volgt, weet dat ik dol ben op tuinieren.
Dit jaar heb ik een plakborder aangelegd met veel dahlia's.
Nieuwsgierig? Ga naar mijn instagram tuin account:



Het leuke zwart/witte stippel designpapier komt ook uit een
Sale-a-bration cadeau het Beautifully Penned designpapier.
De dahlia en de blaadjes knipte ik uit met de Paper Snips, het
handige schaartje van Stampin' Up!.



Dit designpapier kun je kiezen bij een bestelling van €60,-.
Je krijgt 12 grote vellen (30.5 x 30.5 cm), 4 van elke 3 dubbel
zijdige designs.



De dahlia stempelde ik met het knalroze Magenta Madness.
Eerst de buitenlijnen en daarna de distinktive stempel met het
diepte effect. De bladeren zijn zo gestempeld met Granny Apple
Green.



Het label komt uit de Tailor Made Tags stansenset, het zwarte
baker's twine komt uit het essentials pack waarin baker's twine
in de kleuren Crumb Cake, White, Black, Gray Granite en
Very Vanilla.

Een fijne week!

Groetjes, Annette

---

WORKSHOP WEIDEBLOEMEN

Woensdagavond 8 of donderdagochtend 23 september a.s.



Er is nog plek! Lees er hier alles over!
Meld je aan door een mailtje te sturen naar

--- 

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten