donderdag 2 september 2021

Stampin' Up! Nature's Harvest, Quiet Meadow en Voorjaarswensen * Ombre Techniek


Gisteravond tijdens de Facebook Live op mijn Facebookpagina 
liet ik zien hoe je deze kaarten met de ombre techniek en het speelse
effect maakt. Ook vertelde ik over de kleuren van Stampin' Up! en 
hoe veel producten op elkaar afgestemd zijn.
 


De basiskaart is een standaard kaart van 21 x 14.85 cm, gerild op 
10.5 cm. De mat is 12 x 9 cm en sneed ik in stroken van 2 cm breed. 
Deze kaart maakte ik met de kleuren Pale Papaya, Blushing Bride,
 Flirty Flamingo en Calypso Coral.



De bloemenstempels stempelde ik met zwarte Memento inkt
op de geblende achtergrond. Ook de spetters zijn een stempel.
Voor dit groene exemplaar gebruikte ik de kleuren Soft Sea Foam,
 Mint Macaron, Just Jade en Evening Evergreen.



Bij de laatste kaart liet ik zien hoe ik tot deze kleurencombinatie
kwam. Hier gebruikte ik Crushed Curry, Pumpkin Pie, Cajun Craze
en Cherry Cobbler. Je telt hier maar 5 stroken....



Ik begon dus met de 2e strook op de voorkant en plakte daarom
de 1e strook aan de binnenkant. De teksten komen uit de 
Nature's Harvest stempelset.

Wil je de volgende keer meedoen met mijn Facebook Live 
op woensdag 6 oktober houdt dan mijn social media  in de gaten!


Groetjes, Annette

---

WORKSHOP WEIDEBLOEMEN

Woensdagavond 8 of donderdagochtend 23 september a.s.



Er is nog plek! Lees er hier alles over!
Meld je aan door een mailtje te sturen naar

--- 

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten