vrijdag 24 september 2021

Stampin' Up! Beauty of the Earth * Friendships refresh the soul

 

De herfst is begonnen dus we gaan weer genieten van het prachtige
kleurenspel. De Beauty of the Earth collectie heeft deze kleuren
in zich.



Deze slimline kaart maakte ik met het roestbruine cardstock
Cajun Craze, de basis voor een slimline kaart is 21 x 21 cm en
dan rillen op 10.5 cm. Daar bovenop een mat in het bordeauxrode 
Merry Merlot en een stuk designpapier uit de Beauty of the
Earth collectie.



Als accentkleuren koos ik het knalroze Magenta Madness en
het groene Old Olive, hiermee maakte ik o.a. deze twee banners.



Het roze lint zit niet meer in de collectie maar vond ik hier mooi
bij passen. Net zoals de kleine decoratie steentjes.



De tekst uit de bijpassende stempelset Beauty of Friendship
stempelde ik met Merry Merlot inkt op een Crumb Cake label.

Alvast een fijn weekend!
Veel knutselplezier,
Annette

---
WORKSHOP WEIDEBLOEMEN

DATUM IS VERANDERT!!!
Donderdagochtend 7 oktober a.s.



Er is nog plek! Lees er hier alles over!
Meld je aan door een mailtje te sturen naar

--- 

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten