maandag 20 september 2021

Stampin' Up! Joyful Live * Speciaal voor jou gemaakt

 
Ken je het Instagram account Feestje op de deurmat al?
Het account van Sakia Veldhuis over brievenbusgeluk, waar
je iemand op kunt geven voor post of oproepen kunt vinden om 
een kaartje naar iemand te sturen.



Ik reageer met regelmaat op de oproepen en had enkele kaarten
voor mannen nodig. Dus ging ik gisterenochtend aan de slag
tijdens het kijken/luisteren naar de kerkdienst.



Met de beer uit de stempelset Joyful Live ging ik de kaarten 
maken. De tekeningen uit deze stempelset zijn zo grappig,
zo maakte ik al eerder met het varkentje een kaart, zie hier.



De fietsende beer stempelde ik met zwarte Memento inkt, met
de Stampin' Blends kleurde ik hem in en ik knipte hem met
de Paper Snips, een heerlijk schaartje, uit. Met de Stampin'
dimensionals plakte ik hem verhoogd op de kaart.



Deze beer kleurde ik in met Stampin' Blends in de kleur Cinnamon
Cider. Het truitje met get mintgroene Soft Succulent, de fiets met
Daffodil Delight en het konijn met het grijze Smokey Slate.



Deze beer met de oranje trui kleurde ik in met de bruine Soft
Suede Stampin' Blends. De trui is hier Cajun Craze met in het 
gestreepte randje licht Soft Succulent. De fiets is met de donkere
Soft Succulent ingekleurd en het konijn hetzelfde als bij de
andere beer.



Ook de blaadjes op de achtergrond komen uit deze stempelset.
De tekst komt uit de Sale-a-bration stempelset In je Eigen Woorden
die je deze maand nog kunt kiezen bij een bestelling vanaf €375,-.

De kaarten zitten op de bus onderweg om iemand op te fleuren.

Een fijne week!

Groetjes, Annette

---
WORKSHOP WEIDEBLOEMEN

DATUM IS VERANDERT!!!
Donderdagochtend 7 oktober a.s.



Er is nog plek! Lees er hier alles over!
Meld je aan door een mailtje te sturen naar

--- 

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten