woensdag 29 september 2021

Stampin' Up! Love of Leaves + Be Dazzling Specialty paper * Hope changes everything


Hij kwam vorige week al langs op mijn Instagram account en
nu plaats ik hem eindelijk hier, deze heerlijke herfstkaart in de
kleuren van de Blackberry Beauty collectie van Stampin' Up!.



De basiskaart (14.85 x 21 cm, rillen op 10.5 cm) is het prachtige
donkerpaarse Blackberry Bliss, met daarop een mat Rich Razzleberry
 van 14.35 x10 cm. 



De mat die je tegemoet schittert (13.85 x 9.5 cm) is het geweldige
Sale-a-bration cadeau Be Dazzle Specialty papier wat je nog t/m
morgen als cadeau kunt kiezen bij een bestelling van €60,-.
Dan is de Sale-a-bration afgelopen.



De bruine Cinnamon Cider mat (12.85 x 8.5 cm) heb ik met de
Stitched Leaves stansenset ge-embosst waardoor dit leuke stippel
effect ontstaat. De bladeren stempelde ik met Cinnamon Cider,
Blackberry Bliss en Polished Pink en stanste ik daarna uit.
Het gouden blad maakte ik met het Brushed Metallic Cardstock.

De tekst komt uit de bijpassende stempelset Love of Leaves en
heat embosste ik met goud embossingpoeder.



Het is even wennen hè dit natte, winderige weer?
Heb ik wel meer zin om binnen te knutselen en ik ben daarom ook 
druk bezig met het Workshop@Home Oktober pakket wat vanaf
eind deze week te bestellen is.

Fijne week verder!
Heel veel knutselplezier, Annette.

---

WORKSHOP WEIDEBLOEMEN

DATUM IS VERANDERT!!!
Donderdagochtend 7 oktober a.s.



Er is nog plek! Lees er hier alles over!
Meld je aan door een mailtje te sturen naar

--- 

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten