woensdag 21 juli 2021

Stampin' Up! Ombre gift bags + Harvest dies

 

Met de Ombre Gift Bags maak je in een handomdraai een leuke
cadeauverpakking.


155479 € 7,25 
Ze zijn er in de 5 nieuwe In Color kleuren en er zitten er 20 van
in de verpakking.



Hier versierde ik hem met de stempels uit de Quiet Meadow
stempelset. De bloemen komen uit de nieuwe Harvest stansenset
die vanaf 3 augustus verkrijgbaar is.



Het schattige Vellum labeltje komt uit de Meadow stansenset.

Helaas vanavond geen online Workshop@Home workshop
want ik heb een zomergriepje en haast geen stem.
De deelnemers zijn op de hoogte en we spreken binnenkort
een nieuwe datum af.

Een fijne woensdag!

Groetjes, Annette

---


Nu 9 pakketten designpapier met 15% korting,
lees hier welke het zijn!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten