maandag 19 juli 2021

Stampin' Up! Harvest dies + Tidings of Christmas dsp * Samen sterk

 

De Harvest stansenset is op dit moment wel één van mijn 
favoriete standensets met die veldbloemen. Hij staat in de
nieuwe Mini Catalogus augustus-december 2021.



Samen met dit prachtige designpapier is het toch een plaatje!
Als ik je vertel dat dit designpapier uit de Kerstcollectie komt,
geloof je mij dan?


155718 € 14,-

Het komt uit de prachtige Tiding of Christmas collectie die je kunt
vinden in de Jaarcatalogus op bldz. 88/89. Het papier is 6" x 6".



En de nieuwe Nederlandse stempelset Samen Sterk levert deze
leuke teksten op, ik stempelde hem op een label uit de Tasted
Labels stansenset.



De mat met het randje komt uit de Stitched Rectangle stansenset
en die embosste ik met de Tasteful Textile 3D embossingsmal.



Het linnendraad past hier geweldig bij!

De Harvest stansenset en de Samen Sterk stempelset zijn vanaf
3 augustus te verkrijgen!

Een hele fijne week!

Groetjes, Annette

---


Nu 9 pakketten designpapier met 15% korting,
lees hier welke het zijn!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten