maandag 26 juli 2021

Er gaat iets veranderen.... workshop agenda najaar 2021

 Als alles blijft gaan zoals het nu gaat dan gaat er wat veranderen
 in mijn aanbod van workshops. We kunnen elkaar weer live 
gaan ontmoeten en aangezien er veel meededen met de 
online workshop Workshop@Home gaan deze nu om de
maand plaatsvinden.


Workshops bij mij thuis

Na de zomervakantie ga ik bij mij thuis weer live workshops
aanbieden. Een keer per maand op een woensdagavond en een keer op
een donderdagochtend met plek voor 4 personen.

 In de maand september start ik met de volgende workshop:

Weidebloemen


Woensdagavond 8 september 19.30 - 22.00 uur
Donderdagochtend 23 september 9.30 - 12.00 uur

We gaan met de Quiet Meadow bundel en de Harvest Meadow 
bundel 3 projecten maken. Wat we precies gaan doen, ben ik
 nog aan het bedenken.

Je kunt je alvast aanmelden via kreaneeltje@gmail.com.
Geef hierbij even de datum dat je wilt door.
Meer info volgt nog!


Workshop@Home

De online workshops, Workshop@Home, gaan dan 1 x per
2 maanden plaats vinden en wel in augustus, oktober en
december.


Het Workshop@Home pakket voor de maand augustus 
is met het prachtige nieuwe Harvest Meadow designpapier wat
vanaf 3 augustus verkrijgbaar is.
Houd mijn sociale media en blog in de gaten om in te schrijven.

Een hele fijne week!
Ik ga zo mijn 2e vaccinatie halen...

Groetjes, Annette

---


Nu 9 pakketten designpapier met 15% korting,
lees hier welke het zijn!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten