donderdag 3 juni 2021

Stampin' Up! Hot Dog + True Love dsp * Paper Piecing

 
Gisteravond tijdens de Facebook Live op mijn Facebook pagina
maakten we deze leuke kaarten met de paper piecing techniek.



En het leuke is dat de producten waar mee ik werkte nu flink 
afgeprijsd zijn door de Laatste Kans actie. Zo zijn de stempelset
en het designpapier nu verkrijgbaar met 50% korting.



De stempelset Hot Dog gebruikte ik om op een makkelijke
manier uit te leggen wat paper piecing is. Hier gebruikte ik 
het bij het hondendekje. 



Het leuke grafische zwart/wit papier komt uit het designpapier
True Love, de andere kant van dit designpapier bevat vele
bloemen die je uit kunt knippen en eventueel in kunt kleuren.
Lees mijn blog hierover hier en hier.



Het hondje op deze kaart is ook met de paper piecing techniek.
Eigenlijk is paper piecing het stempelen op designpapier waar
mee je de stempel aankleed.



Ook hier kleedde ik de binnenkant weer leuk aan met designpapier
en stempels. De felroze accenten maakte ik met Magenta Madness.



Deze twee kaarten maakte ik gisteravond tijden mijn Facebook
Live, ik verving de roze tint door het felgroene Granny Apple
Green.

Hoe ik ze maakte kun je zien op mijn Facebook pagina of iets
later op de dag plaats ik het filmpje op YouTube.



Woensdagavond 7 juli is er weer een Facebook Live om
20.00 uur. Van te voren geef ik via mijn social media door
wat je nodig hebt om mee te doen.

Gezellig dat je even langskwam en veel knutselplezier!

Groetjes, Annette

---

WORKSHOP@HOME PAKKET JUNI


Zin om een online workshop te volgen?
Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

LET OP! De stempelset & het designpapier zijn nu met 50% korting!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten