donderdag 14 januari 2021

Stampin' Up! True Love designpapier Feel Good Stampin' Bloghop *Monochroom

 


Welkom bij de bloghop van het Feel Good Stampin' Design Team.
Iedere 2e donderdag van de maand hopt het designteam met dit keer 
als thema: Monochroom.

Het Feel Good Stampin' Design Team bestaat uit een groep
Nederlandse Stampin' Up! Demonstratrice's die samenwerken
om de lezers/bezoekers van onze blogs te inspireren en hen
met onze Stampin' Up! projecten een goed gevoel (Feel Good)
te geven.



Monochroom betekent werken in één kleur en evt. meerdere
tinten daarvan. Ik koos voor het mooie zwart/witte designpapier
True Love uit de Love You Always serie.


154281 € 14,-
Het designpapier bevat veel bloemen en op de achterkant 
prachtige grafische patronen.



Met de Paper Snips schaar knipte ik een boeketje bloemen uit
het designpapier. Het blaadje en de bloemknop knipte ik zo goed
als los. Onder de bloemen gingen Stampin' dimensionals en
onder het blad en de bloemknop wat lijm. Zo creëer je een beetje
een 3D- effect.



De tekst komt uit de Sale-A-Bration stempelset Hartverwarmend.
Deze stempelset kun je kiezen als je in januari en februari voor
€ 60,- aan Stampin' Up! producten koopt.
Ik stempelde hem met Versamark, strooide er wit embossingpoeder
overheen en verhitte het met de heat tool.



Voor mijn stap-voor-stap video maakte ik nog een kaart maar
dan met andere bloemen en designpapier.



De spetters maakte ik met de Basic Black Stampin' Write marker.
In mijn video leg ik uit hoe je dit doet.


Tevens geven wij onze lezers/bezoekers uitleg over het door ons
 gemaakte project (via beschrijving, foto tutorial of instructie video).
Zo willen we proberen om het 'Feel Good' gevoel dat wij hebben
bij het werken met Stampin' Up!® producten zoveel mogelijk
door te geven.

Klik op de afbeelding voor mijn stap-voor-stap video.

Voor meer inspiratie van de andere designleden klik je op de link
onder mijn naam en kun je verder hoppen.

Heel veel plezier!

Groetjes, Annette



/>

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
 graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

7 opmerkingen:

  1. Lastige kaarten om te maken, maar wat een plaatjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit papier is zo mooi en de kaartjes zijn prachtig geworden! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat sjiek! Heel erg mooi, prachtige inspiratie.
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elke keer twijfelde ik nog over dit DSP maar gezien deze schitterende kaarten ben ik om!
    Wat ontzettend mooi!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen