dinsdag 2 februari 2021

Stampin' Up! True Love designpapier + Pretty Perennial * You Make Me Happy

 


Er lagen nog wat restjes van het Workshop@Home pakket februari
op mijn werktafel waaronder een stukje True Love designpapier
met deze prachtige bloemen.



Ik knipte ze uit met mijn Paper Snips en kleurde wat accentjes
met de donkere Flirty Flamingo Stampin' Blend. Met de
embossingfolder Scripty 3D maakte ik een mat met een 
handgeschreven reliëf.



De tekst komt uit de Pretty Perennial stempelset en het prachtige
Happy knipte ik ook met de hand uit. Het geschulpte label 
daaronder komt uit de Stitched So Sweetly stansenset.

Het Workshop@Home pakket voor februari is nog t/m 8 februari
te bestellen, lees er hier alles over!

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette

---

Een nieuwe maand, een nieuwe code

Gebruik bij je webshopbestelling deze code bij een 
bestelling onder de € 200,- en ontvang een gratis
bedankje! Lees er hier meer over.

---

Workshop@Home februari 2021


Nog te bestellen t/m 8 januari!
Lees er hier meer over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten