vrijdag 16 april 2021

Stampin' Up! Sneak Peek/Voorproefje Quiet Meadow * Facebook hop NL Stampin' Up! Demo' s


 Vandaag hop ik op mijn Facebook pagina met 9 Stampin' Up collega's
 uit de Facebook groep NL Stampin' Up! Demo's over het thema
LENTE.



In de lente loopt alles uit en gaan de bermen weer bloeien, daar
heb ik zoveel zin in (hatsjie, helaas is dan ook de hooikoorts
weer aanwezig). En daar doen deze uitgestanste bloemen en
bladeren mij aan denken.



Ze komen samen met de stempels uit de prachtige nieuwe bundel
Quiet Meadow die vanaf 4 mei verkrijgbaar is. De twee mooie
groentinten zijn ook nieuw en zitten in de nieuwe In Color 
2021-2023 kleuren.



Deze bundel heeft vele mogelijkheden mede door de achtergrond
stempels waar ik ook voor viel.

Ga nu gauw naar mijn Facebook pagina om door te hoppen en
veel Lente inspiratie te zien.

Fijn weekend!

Groetjes, Annette

---


Shop Online in mijn webshop en krijg bij een bestelling
tot € 200,- een bedankje de volgende maand.
Lees er hier alles over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten