maandag 12 april 2021

Stampin' Up! Sneak Peek In Color 2021-2023 + Quiet Meadow *Hallo

 
Er komen met de nieuwe Jaarcatalogus weer zoveel leuke
nieuwe producten aan, dat ik je alvast een voorproefje laat zien.



Dit zijn de nieuwe In Color kleuren 2021-2023 van Stampin' Up!.
Evening Evergreen, Pale Papaya, Soft Succulent, Fresh Freesia
en Polished Pink. Ook zijn de bloemetjes nieuw en vanaf 4 mei 
verkrijgbaar.



Voor deze kaart was het de eerste keer dat ik de nieuwe kleuren 
gebruikte en ik kan je nog niet vertellen welke mijn favoriet is.
Ze passen zo mooi bij elkaar.



De spetter- en bloemetje stempels komen uit de nieuwe stempelset
Quiet Meadow die ook vanaf 4 mei verkrijgbaar is. Of je schaft nu
het starterspakket aan dan mag je ook al producten uit de preorder
kiezen.



De letters zijn gemaakt met het prachtige glimmende vellum
wat ook vanaf 4 mei verkrijgbaar is.
Heb jij al een favoriet ontdekt?



Vorige week heb ik de nieuwe Jaarcatalogi binnen gekregen!
Heb jij het laatste half jaar een bestelling bij mij geplaatst of
een workshop gevolgd dan komt er z.s.m. een jaarcatalogus
jouw kant op.

Wil jij er ook één ontvangen?
Plaats dan voor € 25,- (excl. verzendkosten) een bestelling en
ik stuur hem GRATIS naar jou toe
of
betaal €6,- en ik stuur de jaarcatalogus naar je toe waarbij
je een cadeaubon van € 5,- krijgt die je in mei en juni kunt
inwisselen.

Heb je nog vragen?
Stuur mij gerust een mailtje, kreaneeltje@gmail.com.

Fijne week!

Groetjes, Annette

---


Woensdag 5 mei a.s. is de volgende keer, doe je mee?

---


Kijk voor het actuele aanbod op mijn webshop!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten