zaterdag 17 april 2021

Stampin' Up! Hot Dog/ Well Suited dsp Creatieve Harten bloghop * Mannenkaarten


Welkom bij de Creatieve Harten Bloghop!
Dit keer inspireren wij jullie met mannenkaarten. 
Echt een beetje een ondergeschoven kind in de creatieve wereld.



Met het mooie Well Suited designpapier van Stampin' Up!
is dat verleden tijd, het is echt een eitje zo. En zo'n leuke teckel
erbij geeft een vrolijke noot.



De inspiratie voor deze kaart kwam van mijn Engelse collega
Julie Kettlewell en heb ik vertaald naar een slimline kaart die
21 x 10.5 cm is.



De teckel kleurde ik in met de grijze Smokey Slate Stampin' Blends.
En ik gebruikte het prachtige denim lint weer eens een keertje, dat
geeft een stoer effect.



De tweede kaart laat meer van het mooie Well Suited design
papier zien. Met de Tailored Tag pons ponste ik diverse designs
uit.



De Hot Dog tekst heat embosste ik met wit embossingpoeder
op zwart kaartkarton. De ballon stempelde ik op Pacific Point
kaartkarton en knipte ik uit met de Paper Snips, hét schaartje
van Stampin' Up!



De kleine pootafdrukjes komt uit de stempelset Hot Dog net zoals
alle andere stempels op deze kaarten. Helaas gaat hij niet mee
naar de nieuwe Jaarcatalogus, dus wil je hem nog hebben, bestel
hem dan snel want OP=OP!

Hop voor meer mannenkaarten inspiratie door naar mijn collega's
die hieronder vermeld staan.

Fijn weekend verder!

Groetjes, Annette


>
Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

4 opmerkingen: