donderdag 8 april 2021

Stampin' Up! Sweet Strawberry Feel Good Stampin' Bloghop * Fris & Fruitig cadeaudoosje

  
Welkom bij de bloghop van het Feel Good Stampin' Design Team!

Het Feel Good Stampin' Design Team bestaat uit een groep
Nederlandse Stampin' Up! Demonstratrice's die samenwerken
om de lezers/bezoekers van onze blogs te inspireren en hun
met onze Stampin' Up! projecten een goed gevoel (Feel Good)
te geven.

We hoppen iedere 2e donderdag van de maand met thema's
die een 'Feel Good Vibe' hebben. Dit keer is het thema Fris &
Fruitig.

Mijn Project


Tja daar kon in mijn ogen niets anders bijpassen dan de leuke
Sweet Strawberry stempelset van Stampin' Up!.



Ik had bij mijn Engelse collega demo Mikaela een tijdje terug
zo'n doosje gezien en besloot dat ik hem wilde maken maar dan
 met de aardbeien.



Het is een leuk doosje geworden om cadeau te doen, met 5 labels
en 3 mini kaartjes met envelopjes.


Download de projectbeschrijving

Ik laat jullie in een filmpje zien hoe ik dit cadeaudoosje maakte, 
de link hiervoor vind je in mijn PDF bestand.

Klik op de afbeelding hieronder om naar het PDF bestand te gaan.




Ik wens je veel plezier als je verder hopt naar mijn collega's voor
nog meer frisse en fruitige inspiratie.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette

6 opmerkingen: