maandag 19 april 2021

Stampin' Up! In Color 2021-2023 + Pretty Perennials * Happy Birthday


Als er een nieuwe Jaarcatalogus op komst is, gaan ons ook weer
producten verlaten. Zo ook de Pretty Perennials bundel en mijn
meest gebruikte stansenset ooit de Stitched Shapes stansenset.
Ze zijn nog verkrijgbaar t/m 3 mei zolang de voorraad strekt.

 

Ik ben helemaal verliefd op de nieuwe In Color 2021-2023
kleuren en maakte er deze vrolijke verjaardagskaart mee.
Het designpapier stempelde ik zelf dit is zo leuk om te doen.




Jammer vind ik het dat de ronde gestikte cirkel uit het assortiment
gaat, maar niet getreurd er komt een hele leuke voor terug.
Het happy stempelde ik met Versamark op Pale Papaya kaartkarton
en heat embosste ik met wit embossingpoeder. Dit knipte ik met
de hand uit.

Een fijne week!

Groetjes, Annette

--

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten