zaterdag 24 april 2021

Stampin' Up! Beauty of the Earth collectie OnTour presentatie * Thinking of You Upgrade kaart

 Eindelijk kan ik dit met jullie delen!
Ik had de eer om een hele nieuwe Stampin' Up! collectie
The Beauty of the Earth te mogen presenteren tijdens 
het OnTour event van Stampin' Up!.

Begin van het jaar kreeg ik een doos vol met producten uit Amerika
 waarmee ik voorbeelden ging maken om de collectie te showen
 aan mijn Stampin' Up! collega's.



Nadat ik allerlei voorbeelden had gemaakt, nam ik een filmpje
op. De foto hierboven komt uit dat filmpje. Wat was het vreemd
om  jezelf te zien presenteren tijdens OnTour, gelukkig waren
er veel positieve reacties.


De komende weken verschijnen er steeds voorbeelden op
mijn blog die ik maakte voor OnTour. Vandaag start ik met
een serie kaarten die ik upgrade van beginner naar vergevorderd.



Het mooie Beauty of the Earth designpapier komt helemaal tot 
zijn recht op deze 3 kaarten, je vindt het op bldz. 130 van de
Jaarcatalogus 2021-2022.



De beginnerskaart lijkt moeilijk maar bestaat vooral uit designpapier.
De basiskaart is mooie blauwe Misty Moonlight met daarop
een mat van het designpapier. De tekst stempelde ik op een 
strookje Basic White en die komt uit de Beauty of Friendship
stempelset die je vindt op bldz. 11. Verder nog wat lakpuntjes erop
wat gelijk een professioneel overkomt.



Voor de halfgevorderde kaart plakte ik een extra mat in het
roestbruine Cinnamon Cider onder het designpapier. En
onder de tekststrook een stukje designpapier met houtnerf.



Voor de gevorderde kaartenmaker embosste ik de bruine mat
met de Bark 3D embossingfolder die je vindt op bldz. 154.
De mat designpapier maakte ik wat smaller. Onder de tekst
plakte ik wat In Color 2020-2022 lint, dit is nog verkrijgbaar
t/m 3 mei.

De nieuwe producten die ik hier liet zien, zijn vanaf 4 mei
te bestellen bij mij.

Leuk dat je even langskwam en een fijn weekend verder.

Groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten