maandag 26 april 2021

Stampin' Up! Sweet Strawberry * Hello there

 Vanmorgen besloten om mezelf een vrije dag te geven om weer 
eens lekker te kunnen knutselen. Ik knutsel de laatste tijd wat
minder door het vele werk met het renoveren van de tuin.



Had zin om te kliederen dus ging ik met de water painter en het
Shimmery White kaartkarton aan de slag. Dit papier kan wel wat
water gebruiken in tegenstelling tot het gewone Basic White.



De aardbeienstempel lag nog op mijn werkplek want de stempelset 
Sweet Strawberry staat in mei in de hoofdrol bij het 
Workshop@Home pakket.



De aardbeien kleurde ik in met Cherry Cobbler, Poppy Parade,
Magenta Madness, Polished Pink en Pale Papaya. De 2 laatste kleuren 
komen uit de nieuwe In Color kleuren 2021-2023 die vanaf
4 mei verkrijgbaar zijn. De kroontjes kleurde ik met het fel groene
Granny Apple Green.



De tekst heat embosste ik op een stukje Basic Black kaartkarton.
De decoratiesteentjes komen uit de 2021-2023 In Color jewels
die vanaf 4 mei verkrijgbaar zijn.

Deze week komt er meer informatie op mijn social media over 
het Workshop@Home pakket Mei en ook de inschrijflink zie je
 dan verschijnen.

Een fijne week én Koningsdag morgen!

Groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten