donderdag 11 maart 2021

Stampin' Up! In Good Taste + Pretty Perennial Feel Good Stampin' Bloghop * Sketch

 
Welkom bij de bloghop van het Feel Good Stampin' Design Team!

Het Feel Good Stampin' Design Team bestaat uit een groep
Nederlandse Stampin' Up! Demonstratrice's die samenwerken
om de lezers/bezoekers van onze blogs te inspireren en hun
met onze Stampin' Up! projecten een goed gevoel (Feel Good)
te geven.

We hoppen iedere 2e donderdag van de maand met thema's
die een 'Feel Good Vibe' hebben. 



Deze maand hebben we allemaal met deze sketch gewerkt.


Mijn Project


Ik kwam het mooie In Good Taste designpapier tegen en wilde
hier graag deze sketch mee doen. Deze collectie vind je in de
Jaarcatalogus op bldz. 122-124.


 De teksten komen uit de Pretty Perennial stempelset die je
in de Mini Catalogus op bldz. 31 vindt.



 Met de Small Bloom pons ponste ik de bloemetjes eruit en gaf 
ze een hartje van een Elegant Faceted steentje.


Download de projectbeschrijving

Ik laat jullie in een filmpje zien hoe ik deze kaart maakte, de
link hiervoor vind je in mijn PDF bestand.

Klik op de afbeelding hieronder om naar het PDF bestand te gaan.




Ik wens je veel plezier als je verder hopt naar mijn collega's voor
nog meer liefste inspiraties.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


style="font-size: x-large;">

Gebruikte Producten

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. En een leuke invulling van de sketch zo met deze labels. Top! Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooierd! Supergave mannenkaart, echt heel stoer met het gebruik van het designpapier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie combinatie van producten die je gebruikt hebt Annette! Mooie uitwerking van de schets!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Annette! Designpapier is inderdaad geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi kaartje in deze kleurencombinatie.

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen