maandag 15 maart 2021

Stampin' Up! Ornate Garden Specialty designpapier * Jeltsje


 Vorige week werden er 3 lammetjes geboren bij mijn broer
op de boerderij in Friesland. Zijn schoonvader heeft nog een 
paar schapen voor de hobby. En één van de lammetjes had Pake 
beloofd aan zijn jongste kleinzoon Jelte die dol is op beesten.

Nu heeft mijn neefje Jelte dus een eigen lammetje wat hij Jeltsje
genoemd heeft. Daarom heb ik deze kaart voor hem gemaakt.



Het lammetje komt uit de oude stempelset Happy Easter die niet
meer verkrijgbaar is bij Stampin' Up! maar ik gelukkig wel in
mijn verzameling bewaar.



Jeltsje is een zwart lammetje dus kleurde ik hem in met de 
donkere Smoky Slate Stampin' Blend en gaf hem zwarte
hoefjes met de Stampin' Write marker.



Met de Stampin' Write marker schreef ik ook de naam onder
het lammetje. De gebloemde mat komt uit het Ornate Garden
Specialty designpapier. Het roze strikje maakte ik met het 
Snail Mail Twine combo pack het is tenslotte niet voor niets
een kleine ooi.

Nu hopen dat de coronamaatregelen snel verbeteren waardoor
we Jeltsje nog kunnen ontmoeten als lammetje....
In mijn eentje lukt het mij niet meer om naar Friesland te gaan
voor een bezoekje.

Een hele fijne week!

Groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

1 opmerking: