donderdag 11 maart 2021

Stampin' Up! Butterfly Brilliance bundel * Met oprecht medeleven


 De vlinders uit de Butterfly Brilliance stempelset zijn ook 
prachtig op een condoleancekaart.



De vlinder stempelde ik met het grijze Smokey Slate net als de
 tekst. Deze tekststempel uit de Hartverwarmend stempelset kon
 je kiezen tijdens de Sale-A-Bration in januari en februari en is 
nu niet meer verkrijgbaar.



De mat op de achtergrond embosste ik met de Tasteful Textile
3D embossingfolder. De overige versiering komt uit mijn
Stampin' Up! verzameling en is niet meer leverbaar.



Deze kaarten maakte ik voor mijn vriendin Hilma en het gezin
van haar broer die dit weekend overleed. Het is zo fijn als je in
zulke verdrietige omstandigheden een kaartje krijgt.

Maak jij zelf je condoleance kaarten?

Mijn gedachten gaan vandaag uit naar Hilda, Daniel, Hilma en alle 
andere familieleden als zij vanmiddag afscheid nemen van Hans.

---


Geen opmerkingen:

Een reactie posten