maandag 8 maart 2021

Stampin' Up! Butterfly Bouquet/ Vlinderboeket * Fijne verjaardag

Vandaag is de laatste dag dat je je kunt aanmelden voor het
Workshop@Home pakket voor Maart.
Hét online workshop pakket van Kreaneeltje met deze maand
de Butterfly Bouquet collectie in de hoofdrol.
Lees er hier alles over!



Deze kaart ontstond toen ik alvast wat vormen stanste voor in
de workshop pakketten.


Ik hield deze 'mal' van vellum over en bedacht er iets leuks mee.



Verder heb je nog een stuk designpapier nodig van 9.5 x 13.85 cm.
Een classic inktpad, een blending borstel en washitape om alles
op hun plek te houden.



Wrijf met je blending borstel zachtjes over de vellum mal om
hem niet kapot te maken tot dat je tevreden bent met de afdruk
van de vlinders.



Stempel dan met de Stamparatus®, een handig hulpmiddel om
precies te stempelen, de grote vlinderstempel op de lichtgroene 
vlinders op het designpapier.



En zo ontstaat er een nieuw designpapier waar je weer mee kunt
knutselen en ik doe niets liever....



Zo maakte ik ook nog een roze oranje versie met een ander design
uit het Butterfly Bijou designpapier.



Hier blende ik de vlindervorm met de Calypso Coral inkt.
De tekst, uit de Van Alles Wat stempelset, stempelde ik met
Versamark, strooide er wit embossingpoeder over en verhitte
ik met de heat tool waardoor het poeder samen smelt.

Bestel jij het Workshop@Home pakket van Maart dan krijg jij
ook deze vellum 'mal' erbij en kun jij hem ook gaan gebruiken.

Het Workshop@Home pakket kun je tot 12.00 uur nog bestellen. 

Een fijne week!

Groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten