woensdag 13 januari 2021

Stampin' Up! Wensbloemen/ Garden Wishes * Secret Santa Swap

 


Met het Creatieve Harten Team deden we een Secret Santa Swap.
Je kocht voor € 5,- een cadeautje en maakte er een verpakking
omheen.



Voor een reep chocolade maakte ik deze verpakking met de prachtige
 stempelset Wensbloemen. Ik stempelde de pluizenbol met Memento
 inkt en kleurde alleen de pluizen in met de Daffodil Delight 
Stampin' Blends. 



De pluizenbollen op de lichtblauwe achtergrond stempelde ik met
Versamark, strooide er wit embossingpoeder overheen en verhitte
het met de heat tool. De groene grassprietjes stanste ik uit met
de Dandy Wishes stansenset.



Deze kaart is een soort boekje waarin note sticks verstopt zaten.
Het blauwe Misty Moonlight designpapier met wit werkje komt
uit het Dandy Garden 6" x 6"designpapier.



Hier kleurde ik de paardenbloem helemaal in met Old Olive en
Daffodil Delight Stampin' Blends. De tekst komt uit dezelfde
Wensbloemen stempelset. Het label komt uit de Tasteful Label
stansenset. Het schattige lieveheersbeestje komt uit de
Ladybug trinkets.


Morgenavond is er weer een bloghop van het Feel Good Stampin'
Design team, zie ik je dan?

Groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
 graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten