zondag 3 januari 2021

Stampin' Up! Sneak Peek Kangaroo & Company + Oh So Ombre dsp * Happy Birthday


Vandaag een voorproefje van 3 nieuwe producten die er aan gaan
komen a.s. dinsdag 5 januari.


De eerste is de leuke kangoeroe en het feesthoedje uit de nieuwe 
Mini Catalogus die op bldz. 17 staat, de stempelset 
Kangaroo & Company.
 Zij heeft een sneetje in haar buidel die je maakt met de bijpassende
 Kangaroo stansenset. En hier kun je van allerlei leuke dingen
instoppen, kijk maar naar deze eerdere blog.



Het tweede is het prachtige Oh So Ombre designpapier wat je
bij een bestelling vanaf € 60,- GRATIS uit de Sale-A-Bration
folder kunt kiezen. Het zijn de kleuren Bermuda Bay, Rococo Rose,
Granny Apple Green en Blackberry Bliss.



Het derde voorproefje is de tekststempel Happy Birthday die
 komt uit de stempelset Approaching Perfection. Ook deze is
een GRATIS stempelset uit de Sale-A-Bration folder die je bij
besteding van € 60,- cadeau kunt kiezen.

Nog twee dagen en de Mini Catalogus en de Sale-A-Bration
folder komen online en dan kan jij ook gaan bestellen.

Dit kan via mijn webshop waar je met een creditcard of PayPal
betaald of je geeft je bestelling op via de mail en ik ga hem
verder voor jou verzorgen.

 Ik zie jouw bestelling dan graag op 5 januari vóór 12.00 uur in 
mijn mailbox.

De bestelling wordt in beide gevallen binnen 3-5 werkdagen bij
jou thuis bezorgd via UPS tegen verzendkosten van € 5,95.

Zie ik je morgen weer?

Groetjes, Annette

---

Workshop@Home januari 2021


Nog te bestellen t/m 9 februari.
Klik voor meer info hier!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten