donderdag 10 december 2020

Stampin' Up! Sneak Peek Kangaroo & Company Feel Good Stampin' Bloghop * New Beginnings


 Welkom! Gezellig dat je langs hopt!
Vandaag staan onze blogs in het teken van New Beginnings.
Eerst dacht ik om iets voor Oud & Nieuw te maken maar
de nieuwe producten van Stampin' Up! wonnen het.

Het Feel Good Stampin' Design Team bestaat uit een groep
Nederlandse Stampin' Up! Demonstratrice's die samenwerken
om de lezers/bezoekers van onze blogs te inspireren en hen
met onze Stampin' Up! projecten een goed gevoel (Feel Good)
te geven.



In januari en februari komt de Sale A Bration van Stampin' Up!
er weer aan. Twee feestmaanden waarbij je bij een bestelling 
vanaf € 60,- cadeautjes kunt uitkiezen.



Dit prachtige designpapier Flower & Field is zo'n GRATIS cadeau. 
De andere kant van het papier staat boordevol bloemen.
De schattige kangaroo uit de stempelset Kangaroo & Company
komt uit de nieuwe Mini Catalogus die vanaf 5 januari ingaat.



Met zulk mooi designpapier heeft een kaart weinig nodig.
De basis is het donkerrode Cherry Cobbler met daarop een mat
van Flirty Flamingo. Het leuke designpapier Flower & Field
vormt de volgende mat.



De kangaroo uit de nieuwe stempelset Kangaroo & Company
kleurde ik in met de alcoholmarkers van Stampin Up!, de
Stampin' Blends. De kangaroo kleurde ik in met de bruine blends
Soft Suede



De tweede kaart die ik maakte heeft dezelfde basis sketch, alleen
dan in de verticale vorm gebruikt. De basiskaart is Shaded Spruce,
met daar bovenop de lichtere groene mat in Just Jade. 
De leuke tulpjes uit het Flower & Field designpapier is een  cadeau
uit de Sale A Bration.



Hier kleurde ik de moeder en baby kangaroo in met de lichte
Soft Suede Stampin' Blends. De tekst komt uit dezelfde stempelset
en stempelde ik met Versamark. Waarop ik wit embossingpoeder
strooide en met de heat tool het liet smelten.


Het Feel Good Stampin Designteam geeft uitleg over het project
dat zij maken d.m.v. een projectbeschrijving, een foto tutorial
of een korte instructie video. Hieronder vind je mijn PDF waarin
ik uitleg hoe ik deze kaarten maakte. Klik op het plaatje! 



Voor meer inspiratie van de andere Designteam leden klik je op
de link onder mijn naam en kun je verder hoppen.

Bedankt voor je bezoek en kom gauw weer eens langs!

Groetjes, Annette

<

4 opmerkingen: