zaterdag 2 januari 2021

Stampin' Up! Sneak Peek Wensbloemen/Dandy Garden * Ik stuur een beetje geluk.....


Vandaag een kaartje met de prachtige nieuwe Nederlandse 
stempelset Wensbloemen die vanaf 5 januari verkrijgbaar is.

 

De mat emboste ik met de Tasteful Textile 3D embossingfolder.



De spetters maakte ik met de Old Olive Stampin' Blend door
met de kwastpunt langs de dop te strijken. Het label komt uit
de Tasteful Labels stansenset. 

Een heel fijn weekend verder!

Groetjes Annette

---

Workshop@Home januari 2021


Nog te bestellen t/m 9 februari.
Klik voor meer info hier!

---


Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
 graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten