maandag 9 november 2020

Stampin' Up! Love of Leaves * Instaswap Herfst cadeauset

 
Op Instagram zag ik bij iemand in zijn story iets voor bij komen
over een herfstswap en werd nieuwsgierig. Ik ging op zoek en
ontdekte dat je je nog kon inschrijven bij Instaswap en dat heb
ik toen gedaan.


 Voor mijn swapmaatje maakte ik deze mooie herfst cadeauset.
De inspiratie vond ik op Instagram bij IsaStefanie en Caro.



De hele set maakte ik met de Love of Leaves bundel van Stampin' Up! 
waarmee je deze prachtige gestikte blaadjes stansen kunt stansen.



Als je het deksel opent, komen deze kleine schatten tevoorschijn.



In het linkervakje passen drie envelops & notecards.



Naast het vele wit gebruikte ik Crumb Cake cardstock en inkt.



Rechts boven zitten deze 4 labels die je leuk aan een cadeautje
kunt bevestigen.



In het vakje rechtsonder zit deze prachtige  bladerenslinger.



Zo je hebt nu alles gezien dus gauw de deksel er weer op!


Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald. Heb je die niet dan verzorg ik graag jouw 
bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten