donderdag 12 november 2020

Stampin' Up! Coming Home Feel Good Stampin Bloghop *Gift Giving


Welkom bij de bloghop van het Feel Good Stampin' Design Team!



Het Feel Good Stampin' Design Team bestaat uit een groep
Nederlandse Stampin' Up! Demonstratrice's die samenwerken
om de lezers/bezoekers van onze blogs te inspireren en hen
met onze Stampin' Up! projecten een goed gevoel (Feel Good)
te geven.

Iedere 2e donderdag van de maand hoppen we met thema's
die een Feel Good Vibe hebben, zoals het thema van vandaag:
Gift Giving.



Zo met de feestdagen voor de deur is inspiratie om cadeautjes te
 verpakken wel welkom. Met de Trimming the Town serie van
Stampin' Up! ziet het er al gauw feestelijk uit.



Zo maakte ik dit leuke doosje waarin je een cadeaukaart kunt
stoppen die eens verrassend verpakt is.



Als je het opent popt de cadeaukaart omhoog.



Het huis en de boompjes kleurde ik in met de Stampin' Blends®.

Ieder Feel Good Stampin' Design Teamlid geeft jou een
 projectbeschrijving. Zo willen we proberen om het 'Feel Good' gevoel 
dat wij hebben bij het werken met Stampin' Up!® producten zoveel 
mogelijk door te geven.

Dit doen we via een PDF bestand dat je kunt downloaden.
 In deze PDF vind je de projectbeschrijving en de gebruikte producten.
Dit keer nam ik een filmpje op wat op YouTube staat.

Klik hier om naar het PDF bestand te gaan.


Alle gebruikte producten staan onderaan dit blogbericht.
Mocht je iets willen bestellen, ik verzorg graag je bestelling.
Stuur je wensen via kreaneeltje@gmail.com en ik maak het in orde.

Hieronder vind je de namen van iedereen die deze maand meedoet.
Nieuwsgierig naar wat zij gemaakt hebben?
Hop dan door naar Yvonne die onder mij staat!

Gezellig dat je langs kwam!

Groetjes, Annette



/>

7 opmerkingen:

  1. Schitterend doosje. Weer eens iets anders om een cadeaukaart in te verpakken. Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk. Ik ken dit soort doosjes voor giftcard wel maar nog nooit gemaakt. Ga ik toch snel eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superidee! die ga ik vast en zeker een keer maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en SU-per leuk doosje Annette!! Heel mooi gedaan en zo leuk om te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige doosjes, gaaf om zo een giftcard te geven. Deze ga ik ook snel eens maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuk idee! En prachtig doosje gemaakt met mijn favoriete papier van dit moment!
    Gr
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen