vrijdag 6 november 2020

Stampin' Up! Onstage@home + Heartwarming Hugs + Cadeauseizoen * Vriendschap & Liefde...


Het is nu Onstage! Het jaarlijkse feest van Stampin' Up! waarbij
we elkaar ontmoeten, bijkletsen, swappen (kaartjes ruilen) én
de nieuwe Mini catalogus gaan zien. Helaas is een groot deel niet
 mogelijk met corona maar we hebben nu een Onstage@home.
Vandaag en morgen ben ik aan het genieten van al het moois
wat komen gaat.


 Ik vind het altijd leuk om een stempelset zo veelzijdig mogelijk
 te gebruiken. Zo was ik op zoek naar een kaartsketch toen ik
daarbij deze kaart tegen kwam van Janneke van Happy Stampin'.


Op mijn werkblad lag de stempelset Warm Hugs.



De stempelset Warm Hugs is een Kerst stempelset, maar
kun je ook voor andere gelegenheden gebruiken. Zo gebruikte
ik voor deze kaart het hartje en de plusjes.



De tekst komt uit de stempelset Cadeauseizoen die zoals je ziet
ook tekst bevat die niet persé Kerst is. Er bij een paar heerlijk
blinkende rode strass steentjes.



De strookjes designpapier komen uit het Heartwarming Hugs
designpapier wat centraal staat tijdens de Workshop@Home
voor de maand november.



Hier een sneak peek van de kaarten die gemaakt gaan worden
bij de Workshop@Home voor november, mijn online workshop
pakket. Wil je weten wat erin zit, lees dat hier!

Het Workshop@Home pakket is nog t/m vandaag te bestellen.
 Meld je hier aan!
Rond 12 november word het pakket naar je toegestuurd.

Heb je nog vragen, mail naar kreaneeltje@gmail.com

Vanavond plaats ik een verzamelbestelling, wil je mee gestellen
geef dan je bestelling voor 19.00 uur door via mijn mail.

Fijn weekend en tot de volgende keer!

Groetjes, Annette

---

Paper Pumpkin wereld wijde Kersteditie


Vanaf 3 november is er weer een nieuwe wereld wijde
Paper Pumpkin box te koop, de Kerst editie!
Heb je interesse? Stuur even een mailtje.

---

Gratis Kerst tutorial pdf


Lees er hier meer over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald. Heb je die niet dan verzorg ik graag jouw 
bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten