maandag 2 november 2020

Stampin' Up! Heartwarming Hugs + Peace & Joy * Joy to the World



 Het Workshop@Home pakket voor november is te bestellen!
Lees er hier alles over! Om alvast een beetje in de sfeer 
te komen maakte ik de kaart hieronder.


De inspiratie voor deze kaart kwam ik tegen bij Christy Fulk
een Stampin' Up! collega uit Amerika.



Het streep designpapier en het gestreepte lint komen uit 
de Heartwarming Hugs serie. Het stukje met de hulstblaadjes
 stempelde ik zelf en komt net als de tekst uit de stempelset 
Peace & Joy.



En die gebruikte ik ook voor deze leuke binnenkant
van de kaart.

Het Workshop@Home pakket is nog t/m vrijdag 6 november
te bestellen. Meld je hier aan!
Rond 12 november word het pakket naar je toegestuurd.

Heb je nog vragen, mail naar kreaneeltje@gmail.com

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten: 

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald. Heb je die niet dan verzorg ik graag jouw 
bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten