maandag 28 september 2020

Stampin’ Up! Beautful Autumn * My heart is grateful for you + Herfstbundel Actie


Eindelijk kan ik het vertellen! Ik ben samen met twee andere
Nederlandse Stampin' Up! Demonstratrice's, Elly Rijnvis en
 Kristien Saeys, een samenwerking aangegaan waaruit
leuke ideeën gaan voortkomen.



Ons eerste leuke idee heeft alles te maken met drie Herfstbundels;
de Beautiful Autumn-, de Love of Leaves- en de Gathered Together
bundel.In de maand oktober krijg je bij aanschaf van één van de 
bundels of besteding van € 45,-  een GRATIS Pdf waarvoor wij 
ieder 2 kaarten en een 3D-project hebben gemaakt.


155189 € 61, -
Zelf ben ik met de Beautiful Autumn bundel aan de slag gegaan.
Een stempelset met drie ponsen.


Om een indruk te geven welke bundel dit is, heb ik deze kaart 
gemaakt en deze, deze en dit. Dit is trouwens niet een kaart van 
het gratis PDF.



De inspiratie voor deze kaart vond ik bij Lyssa Griffin Zwolanek,
een Amerikaanse Stampin' Up! Demo en heb ik aangepast naar
mijn smaak.



Deze week vond ik de eerste eikeltjes op mijn werf en daarom
kregen zij de hoofdrol op deze kaart. Niet alleen in de stempels
maar  ook in het echt.



Zijn ze niet schattig deze koperen eikeltjes?
De kleine spettertjes maakte ik met de donkere Cajun Craze
Stampin' Blends door met de kwastpunt langs de dop te schrapen.

Heeft mijn inspiratie jouw aandacht getrokken en wil je deze 
bundel bestellen? Stuur dan een mailtje naar: 

Dan krijg jij van ons in de maand oktober een GRATIS Pdf
met daarin de projectbeschrijvingen van zes kaarten en 
drie 3D projecten. Leuk idee toch?!

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten