maandag 3 augustus 2020

Stampin' Up! SNEAK PEEK Beautiful Autumn * Goodies bij de Mini catalogus aug. - dec. 2020


Bij de Nieuwe Mini catalogus augustus - december 2020 voor mijn 
vaste klanten heb ik deze leukerd als cadeautje in de envelop gestopt.
In de pocket zit een zakje herfstthee om alvast in de stemming 
te komen als ze door de catalogus gaan bladeren.



Met de leuke stempels uit de 'Beautiful Autumn' stempelset 
stempelde ik de blaadjes, eikel en dennenappel.
Het label waar ze zijn opgeplakt, ponste ik uit met de 'Tailored Tag'.
Het 'Mint Macaron' lint komt uit een combi pack met het koper
 kleurige lint hieronder.



Het allerleukste uit deze Mini catalogus vind ik de koperen
eikeltjes, zijn ze niet om verliefd op te worden?!

Morgen komt de nieuwe Mini catalogus aug.- dec. 2020 online.
Diezelfde avond plaats ik een verzamelbestelling, dus wil je wat
mee bestellen geef het dan voor 19.00 uur door!

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette

---


VERZAMELBESTELLING


---

WORKSHOP@HOME AUGUSTUS


Je kunt je nog t/m a.s. woensdag 5 augustus opgeven
voor deze Workshop@Home!

Lees er hier en hier alles over!


---


OPEN HUIS 28 AUGUSTUS A.S.


Lees er hier meer over!

---

2 opmerkingen: