vrijdag 28 augustus 2020

Stampin' Up! Gilded Autumn * Have a beautiful day

 


In de stijl van de kaarten voor de Workshop@Home van sept.
maakte ik deze kaart met de prachtige producten uit de
'Gilded Autumn' serie van Stampin' Up!®.



Het 'Gilded Autumn Specialty' designpapier heeft aan één kant
een gouden folie opdruk en aan de andere kant leuke designs.



Bij de serie zit een combo pack lint. Het gevlochten lint in de
kleur 'Mini Macaron' en het koperkleurige lint.



Met de 'Stitched Nested label' stansen, stanste ik twee labels uit.
Op het kleinste 'Very Vanilla' label stempelde ik met "Early Espresso'
de tekst uit de 'Beautiful Autumn' stempelset.
De blaadjes en eikels ponste ik uit het designpapier met de 
bijbehorende ponsen.


Projectmaten 

- basiskaart 'Mint Macaron' 21 x 14.85 cm, rillen op 10.5 cm

- mat in 'Cajun Craze' 10 x 14.35 cm

- dsp eikeltjes 9.5 x 8.85 cm

- dsp bruine ruit 9.5 x 5 cm 

- 14 cm koper lint voor om kaart

- 15 cm koper lint voor strik

-14 cm 'Mint Macaron' lint

- 4 Metallic pearls goud


Leuk dat je weer mijn blog bezocht!

Wil je producten van Stampin' Up! bestellen, stuur
 een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette



Gebruikte Producten: 

---



Wegens overlijden van mijn vader gaat het
OPEN HUIS van morgen zaterdag 29 augustus niet door!

---


Workshop@Home September


Nu te bestellen, klik hier voor meer info!

---

Herfstworkshop 23 september a.s.


Er is nog 1 plekje vrij!
Lees er hier alles over!

---


Geen opmerkingen:

Een reactie posten