maandag 8 juni 2020

Workshop@Home juni extraatje 3 * Kerstkaart


Zo vroeg ben ik nog nooit geweest met het maken van een
Kerstkaart maar het 'Flowers for Every Season' design papier
heeft ook een aantal winterbloemen in het pakket zitten.



Dat wil ik graag laten zien met het derde extraatje wat je nog kunt
maken met de producten die overblijven na de Workshop@Home
van 17 juni a.s. In het workshop pakket zitten als extraatje vier
werkbeschrijvingen voor deze extraatje die ik je laat zien.



De kaart bouwde ik op met drie laagjes designpapier met daar 
tussen het bruine 'Cinnamon Cider' randje met stippels en een
gestikt randje.



De Kerststerren knipte ik uit het design papier met de 'Paper
Snips', het scherpe en handige schaartje van Stampin' Up!.
De tekst komt uit de stempelset 'Knusse Kerst' en stempelde ik 
op een geschulpt label uit de 'Stitched So Sweetly' stansenset.



Het mooie gouden draad komt uit de 'Forever Greenery' serie.
En ik zorgde voor wat blingbling door de rode strasssteetjes.

Zo! Mijn eerste Kerstkaart is binnen en dat voor juli.

Ben nu druk bezig met het klaar maken van de workshop 
pakketten en einde van deze week verstuur ik ze.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


Gebruikte Producten:
---


Hostess code


Bij een besteding vanaf € 60,- in mijn webshop
ontvang je deze maand GRATIS de
 'Flowers for Every Season' steentjes.

Vul aan het einde van de bestelprocedure deze
code in en ontvang begin volgende maand je
bedankje in je brievenbus.

Lees er hier meer over!

---

Jaarcatalogus 2020-2021


De nieuwe Jaarcatalogus 2020-2021 ontvangen?
Lees er hier alles over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten