vrijdag 5 juni 2020

Stampin' Up! Comfort & Hope en Tasteful Touches *Petal Pink strepen


De stempelset 'Comfort & Hope' op bldz. 88 van de nieuwe
Jaarcatalogus, kreeg ik van Stampin' Up! cadeau nadat ik een
challenge in het voorjaar won.

De inspiratie om er mee te gaan knutselen kwam door deze kaart
die ik zag bij mijn Engelse collega Anna Pickering op Instagram. 



Ik koos voor de zalmroze tint 'Petal Pink' om met de aquapainter
en inkt strepen te maken op wit cardstock.  Op de basiskaart 
stempelde ik de vierkantjes uit de stempelset 'Tasteful Touches'
die op bldz. 124 staat. De roze takjes boven op de streep achtergrond
 komen ook uit diezelfde stempelset. 



De stippen stempelde ik af met 'Petal Pink'. Afstempelen is
met één inktbeurt meerdere afdrukken maken, zodat de afdruk
steeds lichter wordt. De krans en de druppels stempelde ik met het 
bruine 'Soft Suede'. De eerste stempelafdruk zette ik eerst op een 
kladje en de tweede afdruk op de kaart, zodat het wat minder
heftig aanwezig is.



De takjes stempelde ik twee keer af met 'Soft Suede' en knipte
ze uit. De tekst stempelde ik op een uitgestanst label uit de nieuwe
stansenset 'Tasteful Labels' op bldz. 179.



Nu ik toch lekker bezig was, maakte ik nog een kaart.
De rechthoek met geschulpte rand komt uit de stansenset 
'Stitched So Sweetly' die op bldz. 179 staat.



Daar bovenop een stukje 'Shimmery White' cardstock wat ik
eerst emboste met wit embossingpoeder en het visgraatmotief.
Dit stukje cardstock maakte ik met de aquapainter goed nat en
bracht er 'Petal Pink' inkt in aan. Toen dit goed droog was heb
ik de achtergrond ook versierd met diverse stempels.



De tekst stempelde ik op een label die ik uitstanste met de 
'Stitched Rectangles' stansenset, zie bldz. 183. Het leuke geschulpte
randje eronder stempelde ik en knipte ik uit.

Ik hoop dat ik je weer geïnspireerd heb!

Fijn weekend en tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


Gebruikte Producten:
---

Jaarcatalogus 2020-2021


De nieuwe Jaarcatalogus 2020-2021 ontvangen?
Lees er hier alles over!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten