woensdag 6 mei 2020

Wegwijs Woensdag * Nieuwe Jaarcatalogus



De nieuwe Jaarcatalogus van Stampin' Up!® komt eraan!

Ik heb hem al een aantal keren bekeken (dat is het leuke als je
SU Demo bent) en kan je vertellen dat hij erg kleurrijk is en
boordevol bloemen zit.
Vanaf 3 juni kunnen klanten er uit bestellen.

Gisteren heb ik kunnen bestellen uit de pre-order en ook de
nieuwe Jaarcatalogussen besteld. Zodra ik ze binnen heb, ga
 ik ze versturen.


Je ontvangt de nieuwe Jaarcatalogus 2020-2021 automatisch als:

* je het laatste halfjaar een bestelling bij mij hebt gedaan
van tenminste €25,-

* je het laatste half jaar een workshop bij mij hebt gevolgd


Heb je nog niet eerder een bestelling bij mij geplaatst of is
het langer dan een half jaar geleden dan stuur ik je de catalogus
 toe wanneer je:

* een bestelling bij mij plaatst van tenminste  € 25,- (excl. verzendkosten)

* of het bedrag van € 6,- betaald voor het verzenden en je daarbij een
cadeaubon krijgt van € 5,- die je binnen 2 maanden kunt verzilveren.


Starterspakket

Ben jij nu ook al erg nieuwsgierig naar de nieuwe producten?

Als je in mei instapt als demonstratrice kun je ook al
producten kiezen uit de nieuwe Jaarcatalogus .
Je betaald voor het starterspakket € 129,- en kunt voor €175,-
aan producten uitkiezen.
Meer hierover lees je in het tabje 'Kom bij Team Kreaneeltje!'


Heb je vragen of wil je meer informatie?
Mail even naar kreaneeltje@gmail.com en ik neem
contact met jou op.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


---
Laatste bestelkans



Kijk voor de lijst met producten waar we afscheid van 
gaan nemen hier. Er is ook al heel veel afgeprijsd, dus
neem even een kijkje want OP=OP!

---


Bestelinformatie 



Vanwege de Lockdown geeft Kreaneeltje vanaf nu tot en met 31 mei 
GRATIS verzending bij een bestelling vanaf €60,- (normaal €5,95).

De bestelling wordt binnen 5 werkdagen vanaf het Stampin' Up!® magazijn 
direct naar jouw huis gebracht door UPS.

Meer informatie lees je hier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten