zaterdag 2 mei 2020

You Can Create It! April 2020


Voor deze kwartaalkit van 'You Can Create It!' heb ik veel
geduld moeten hebben. Kreeg netjes bericht van Anne-Marie
dat mijn pakketje op de post zat maar het heeft ruim een week
geduurd eer hij bij mij in de brievenbus viel.


In het zakje van April zat het volgende uit de 'Tropical Oasis' serie.
Twee stukjes 'Tropical Oasis' design papier, een stukje 'Braided
Burlap Trim' lint en een trinket in de vorm van een blad.



De vellen tekst van het 'Share Sunshine' pdf zijn zo leuk dat ik
deze keer zelfs twee kaarten heb gemaakt.



Deze huisjeskaart kwam ik een tijdje terug tegen op YouTube
bij mijn Duitse demo collega Alexandra Grape en ging op mijn
'die wil ik uit nog eens maken'-lijstje. Deze tekst zag ik en dacht
 'nu is het moment'.



De basis van de kaart is 'Old Olive' cardstock wat ook in deze
kwartaalkit zit. De tekst stanste ik uit met de 'Stitched so Sweetly'
dies. 



Het vogeltje komt uit de 'Free as a Bird' stempelset en kleurde ik
in met een aquapainter en inkt.



Deze tekst is hilarisch en paste qua kleur perfect bij dit design 
papier. 



Het lint plakte ik vast met 'Tear and Tape' wat extra
sterk is. 



En wat denk je van deze tekst?
Alles over het 'Share Sunshine' pdf lees je hier!

Heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen?
Ik help je graag! Mail naar kreaneeltje@gmail.com

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


---

Workshops @ Home


Kreaneeltje brengt vanaf mei haar workshops bij jou thuis.
Deze leuke home deco gaan we met elkaar online maken
op woensdag 20 mei in de ochtend en/of avond.
Lees er hier alles over!

---

Bestelinformatie 



Vanwege de Lockdown geeft Kreaneeltje vanaf nu tot en met 31 mei 
GRATIS verzending bij een bestelling vanaf €60,- (normaal €5,95).

De bestelling wordt binnen 5 werkdagen vanaf het Stampin' Up!® magazijn 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten