maandag 4 mei 2020

Stampin' Up! A Good Man & Share Sunshine


Nu in de Coronatijd stuur ik wat vaker een kaartje naar mijn 
vriend Jilles. Wij kennen elkaar al sinds de kleuterschool.

Jilles heeft vanaf zijn 18e al MS en nu zijn wereld zoveel
kleiner is, geen dagbesteding en uitjes meer, is een kaartje
(of even wat afleiding) meer dan welkom.


Ik heb de mannen stempelset 'A Good Man' weer eens uit de
 kast gehaald. En ik ben erg blij dat deze stempelset ook weer
 in de nieuwe Jaarcatalogus staat.



Het blauwe streepjespapier komt uit het 'Peaceful Poppies' design
papier en vind ik mooi bij de geprinte stempelteksten van het
'Share Sunshine' pdf staan.



De rechthoeken met de gestikte randjes komen uit de stansenset
'Stitched Rectangles'. Ik ben dol op die gestikte randjes.



De hartjes en sterretjes komen ook uit de stempelset 'A Good Man'.
De hartjes stempelde ik met 'Pool Party' en de sterretjes met
'Balmy Blue'.



Doordat de pailletten mat zijn, vind ik ze wel passen op deze
twee mannenkaarten. 

Stuur jij op dit moment ook meer kaarten?
En maak jij ze ook zelf?

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette



Gebruikte producten:
---

Workshops @ Home

Woensdag 20 mei a.s. om 10-12 en/of 20-22 uur


Kreaneeltje brengt vanaf mei haar workshops bij jou thuis.
Deze leuke home deco gaan we met elkaar online maken
op woensdag 20 mei in de ochtend en/of avond.
Lees er hier alles over!

---

Bestelinformatie 



Vanwege de Lockdown geeft Kreaneeltje vanaf nu tot en met 31 mei 
GRATIS verzending bij een bestelling vanaf €60,- (normaal €5,95).

De bestelling wordt binnen 5 werkdagen vanaf het Stampin' Up!® magazijn 
direct naar jouw huis gebracht door UPS.

Meer informatie lees je hier!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten